Eigedomsmekling
Rapportere
Publisert: 13. februar 2017
Sist endret: 8. november 2023
Eiegdomsmeklingsføretak og advokatar skal jamnleg rapportere til Finanstilsynet. Rapporteringspliktene skal gi Finanstilsynet informasjon om i kva grad føretaka følger lover og forskrifter, og innrapporteringa skal gi eit grunnlag for analyse av verksemda til føretaka, omsetnadstal og rekneskap.
Halvårleg rapportering – eigedomsmeklingsføretak med løyve til å drive eigedomsmekling
Rapporteringsfristen er 1. mars (tal for andre halvår) og 1. september (tal for første halvår).
Halvårleg rapportering etter eigedomsmeklingsforskrifta § 2-9 er med verknad frå rapporteringsperioden første halvår 2012 overført til Altinn. Dette gjeld både føretaka si rapportering av omsetnadstal og rekneskap (KRT-1012) og rapportering knytte til klientmiddel med fråsegn frå revisor (KRT-1010). Det er ikkje lenger høve til å levere halvårsoppgåver og fråsegn frå revisor på papir.
- Rapportering til Finanstilsynet – varsel om utvidet informasjonsinnhenting (pdf)
- Vedlegg (xlsx)
- Eiendomsmeglingsforetakenes rapportering av omsetningstall og regnskap (KRT-1012)
- Foretakets behandling av klientmidler med revisors uttalelse (KRT-1010)
Elektroniske skjema vil vere tilgjengelege i meldingsboksen til føretaket i Altinn frå starten av januar og juli.
Årleg rapportering – advokatar
Rapporteringsfristen er 1. mars.
Rapportering etter eigedomsmeklingsforskrifta § 2-9 er med verknad frå rapporteringsperioden 2012 overført til Altinn. Det er ikkje lenger høve til å levere årsoppgåver på papir.
Det elektroniske skjemaet (KRT-1012) vil vere tilgjengeleg i den personlege meldingsboksen i Altinn frå starten av januar. Advokatar rapporterer som person, og dei må bruke fødselsnummeret sitt for å logge inn i Altinn.
- Rapportering til Finanstilsynet – varsel om utvidet informasjonsinnhenting (pdf)
- Vedlegg (xlsx)
- Eiendomsmeglingsforetakenes rapportering av omsetningstall og regnskap (KRT-1012)
For sikkerheitsstillarar – elektronisk innsending og opphøyr
Finanstilsynet har teke i bruk elektronisk rapportering for å registrere nye og opphøyrte sikkerheitsstillingar. Altinn-skjema «Sikkerheitsstillingar (KRT-1026)» / «Sikkerhetsstillelser (KRT-1026)» har erstatta noverande manuelle innsendingar av nye og opphøyrte sikkerheitsstillingar. Her er skjemaet sikkerheitsstillarar skal nytte for å rapportere:
Utanlandske sikkerheitsstillarar
For å rapportere sikkerheitsstillingar elektronisk i Altinn må føretaket ha eit norsk organisasjonsnummer. Utanlandske forsikringsselskap må derfor halde fram med å sende inn nye og opphøyrte sikkerheitsstillingar manuelt.
Altinn brukerservice
Har du tekniske spørsmål om bruk av Altinn, ta kontakt med