Gå til hovedinnhold Gå til søkesiden
Forside >
Rapportere >
Inkassoføretak

Inkassoføretak

Rapportere

Sist publisert: 15. desember 2025

Informasjon om rapportering for inkassoføretak

Om rapporteringa

Inkassoføretak rapporterer elektronisk via Altinn-portalen.

Rapporteringsfristar

Tal for første halvår skal vere mottekne av Finanstilsynet innan 1. september. For andre halvår er fristen 1. mars.

Elektronisk rapporteringsskjema for inkassoføretak (KRT-1006)

Det elektroniske skjemaet er tilgjengeleg på føretaket si hovudside i Altinn for alle føretak som på rapporteringstidspunktet, 30. juni og/eller 31. desember, har løyve til å drive inkassoverksemd. Innlogging skjer med personnummer og PIN-kodar. PIN-kodane går fram av skattekortet og sjølvmeldinga. Det er òg mogleg å bestille eingongskodar. Etter innlogging må ein velje riktig føretak under «Rapportar for» øvst på sida.

Det elektroniske skjemaet er tilgjengeleg i Altinn éin månad før rapporteringsfristen. Skjemaet er tilgjengeleg frå 1. februar for rapportering for heile året (rapporteringsfrist 1. mars) og frå 1. august for rapportering for første halvår (rapporteringsfrist 1. september).

  • Rapporteringsskjema for selskaper som driver inkassovirksomhet (KRT-1006)

Det er innarbeidd hjelpetekstar i skjemaet som gir utfyllande informasjon om dei enkelte felta. Hjelpetekstane blir synlege ved å trykke på spørsmålsteiknet ved det aktuelle spørsmålet. 

Altinn brukerservice

Har du tekniske spørsmål om bruk av Altinn, ta kontakt med 

  • Altinn brukerservice

Statistikk

  • Statistikk for inkasso

Meir informasjon om inkasso

  • Konsesjon
  • Tilsyn
  • Regelverk
Til toppen av siden expand_less

Del denne siden:

  • Facebook
  • LinkedIn
Abonner på nyhetsvarsel
Til toppen av siden expand_less