Statsautoriserte rekneskapsførarar
Rapportere
Publisert: 16. februar 2017
Sist endret: 10. desember 2023
Statsautoriserte rekneskapsførarar skal rapportere med eigenmelding i Altinn (KRT-1005).
Kva skal rapporterast?
Eigenmeldinga stiller spørsmål om aktuelle lovkrav, som til dømes pliktig etterutdanning. Svara og manglane vil gi grunnlag for å følge opp den enkelte statsautoriserte rekneskapsføraren nærare. I tillegg vil det dokumentbaserte tilsynet gi eit bilete av desse endringane i bransjen:
- oversikt over struktur og samansetnad i rekneskapsførarbransjen
- statistisk informasjon om sentrale forhold
- prioriteringar knytte til stadlege tilsyn
- vidareføring av eit hensiktsmessig og aktivt tilsyn
Kven skal rapportere?
Alle statsautoriserte rekneskapsførarar som står oppførte i Rekneskapsførarregisteret, skal svare på eigenmeldinga.
Når skal statsautoriserte rekneskapsførar rapportere?
Som eit ledd i det løpande tilsynsarbeidet, gjennomfører Finanstilsynet dokumentbasert tilsyn enkelte år. Dei som skal rapportere, vil bli orientert via Altinn og nettstaden til Finanstilsynet.
Elektronisk rapportering i Altinn (KRT-1005)
Svar og innlevering av eigenrapporteringa skal skje via Altinn. På denne nettstaden vil ein òg finne informasjon om pålogging til, og bruk av, Altinn. Sjå venstre meny: «Lær å bruke Altinn». Eigenrapporteringsskjemaet vil ligge klart på hovudsida til personen eller selskapet ein skal rapportere for.
Altinn brukerservice
Har du tekniske spørsmål om bruk av Altinn, ta kontakt med