Rekneskapsførarar
Rapportere
Publisert: 16. februar 2017
Sist endret: 10. februar 2023
Rekneskapsførarar skal rapportere med eigenmelding i Altinn (KRT-1005).
Ny regnskapsførerlov fra 2023
Ny regnskapsførerlov trådte i kraft 1. januar 2023. Deler av informasjonen på nettsiden gjelder tidligere regnskapsførerlov. Vi jobber med å oppdatere informasjonen.
Kva skal rapporterast?
Eigenmeldinga stiller spørsmål om aktuelle lovkrav, som til dømes pliktig etterutdanning. Svara og manglane vil gi grunnlag for å følge opp den enkelte rekneskapsføraren nærare. I tillegg vil det dokumentbaserte tilsynet gi eit bilete av desse endringane i bransjen:
- oversikt over struktur og samansetnad i rekneskapsførarbransjen
- statistisk informasjon om sentrale forhold
- prioriteringar knytte til stadlege tilsyn
- vidareføring av eit hensiktsmessig og aktivt tilsyn
Kven skal rapportere?
Alle autoriserte rekneskapsførarar som står oppførte i Rekneskapsførarregisteret, skal svare på eigenmeldinga.
Når skal rekneskapsførarane rapportere?
Som eit ledd i det løpande tilsynsarbeidet, gjennomfører Finanstilsynet dokumentbasert tilsyn enkelte år. Dei som skal rapportere, vil bli orientert via Altinn og nettstaden til Finanstilsynet.
Elektronisk rapportering i Altinn (KRT-1005)
Svar og innlevering av eigenrapporteringa skal skje via Altinn. På denne nettstaden vil ein òg finne informasjon om pålogging til, og bruk av, Altinn. Sjå venstre meny: «Lær å bruke Altinn». Eigenrapporteringsskjemaet vil ligge klart på hovudsida til personen eller selskapet ein skal rapportere for.
Altinn brukarservice
Har du tekniske spørsmål om bruk av Altinn, ta kontakt med